fredag 11 maj 2012

Städdag i morgon!

I morgon är det städdag på klubben och det finns hur mycket som helst som behövs göras, så ni som kan komma är varmt välkomna och väldigt uppskattade! Det ser dessutom ut som vi kommer få fint väder i morgon så det kommer nog blir en kul dag!


Ni som inte kan i morgon men vill göra sina städdagar någon annan dag då det passar er bättre så är det bara att höra av sig till mig. Vi är alltid enormt tacksam för all hjälp och det finns alltid mycket som behövs göras. Mitt arbetsmobilnummer är 070-276 64 10. Prata in ett meddelande om jag inte svarar så ringer jag upp!


/Jocke


Efter ett meddelande från min bror fick jag reda på att det var väldigt krångligt att kommentera här på bloggen, man var tvungen att registrera sig på blogspot och så, men den inställningen är nu ändrad så alla kan kommentera, så om ni har frågor eller synpunkter på skötseln, bloggen eller vad som helst så skriv gärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar