måndag 29 april 2013

Snöläget förändrat!

Hej igen!

Nu har det gått nio dagar sen jag var och knäppte kort sist och jag åkte ut för att kolla hur snöläget har förändrats. Och de har smält mycket trots att det inte varit samma värme och sol som det var veckorna innan jag tog dom förra bilderna.

18 tee mot green den 29/4

17 green mot 17 FW den 29/4



En liten tjuvtitt hur det blev efter att dom var här och tog bort en massa träd i vintras.
9 green mot älven bakåt i spelriktningen.

Ännu en tjuvtitt från 7:ans tee mot FW.

Janne har varit ute med en snöslunga vi har fått låna för att snabba på snösmältningen på några greener och tees. Väldigt bra!

På fredag börjar Lasse och jag jobba och vi ska då åka ner till Hede (Sonfjällets GK) för att hämta våra klippaggregat som dom har slipat.
De kommer bli en hektisk start nu när vi börjar så sent för de finns som jag skrivit förut en del skruvande att göra samtidigt som det är mycket man skulle behöva göra så snart som möjligt ute på banan för att påskynda  starten och få igång banan så tidigt som möjligt.

Taggad som få! /Jocke





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar